Wafeya

Life is a serious matter.

Tuesday, May 13, 2008

KepIngaN iLtizaM

Wah, sedapnya bunyi tajuk! Pagi yang hening dan saya masih belum tidur, menyekang mata menghadap monitor, asyik melayari internet yang baru diperbaharui selepas sebulan. Seronok? Tidak juga kerana dikuasai perasaan mengantuk yang sangat kuat, tapi puas? Sedikit sahaja kerana tidak dapat template blog yang saya ingini. Bermain dengan XML blog template, ah, saya rasa penat! Sambil mencari maklumat untuk kelas psychology, saya cuba mengemas kini segala profile yang saya ada; friendster, facebook, myspace... ini sahaja yang utama, lain-lain seperti netlog, orkut dan entah apa-apa lagi, saya rasa tidak perlu, tunggu masa sahaja untuk hangus terbakar dan bakal diucapkan selamat tinggal!

Ini hasil kerja saya (saya berjanji bukan, untuk menulis apa sahaja yang terlintas di serebrum saya ini) yang kecil tapi ya, saya puas!

meMbuka leMbAraN,
MenCongaK isTiqAmaH,
menCeraH QaLb,
daLam samAr meNaNtI,
mungKinKaH haDiR sEbuaH yaNg diImpi,
sekaDaR iLusI taKKaN munGkiN meNjaDi reaLitI
keraNa keHiduPaN iNi bukaNlaH suaTu fanTasI,
Aku terIma seGalaNya seaDanya`
Ya RaBb, DemiMu

Nanti lain kali, saya tulis lagi!
BalQis
Rechnaya Street,
Simferopol,
Ukraine

1 buah bicara:

ganbatte!!! hikhik~
 

Post a Comment

Assalamualaikum teman-teman, terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak bicara kamu, sekurang-kurang kalian telah hadir menceriakan hari-hari saya di persimpangan ini. Jazakumullah!!