Wafeya

Mata ke bumi, hati ke langit

Sunday, August 31, 2008

Salam Ramadhan Al-Mubarak



Salam Ramadhan Al-Mubarak buat semua~

"Awalnya rahmat,
pertengahannya maghfirah,
Penghujungnya pembebasan dari api neraka"

(Al-Hadis)


Ampun maaf dipinta untuk segalanya~


Ramadhan pertama
ke Dubai aku berkelana~
Kuala Lumpur

4 buah bicara:

Dah balik Ukraine?
Salam Ramadhan untuk Balqis... walau dimana jua anda berada... *terikut-ikut dgn DJ radio pulak. hehe*

Tak kisah di bumi mana sekalipun Ramadhan di sambut, bersama siapa dan bagaimana ia di sambut, just pastikan Ramadhan kali ini lebih baik dari Ramadhan yang sebelumnya.

Qis beraya kat sana ke nanti?
 
dah balik, baru samapai semalam (3 sept)...

terima kasih, kak su...
untuk kak Su juga Selamat menyambut Ramadhan al-mubarak yer...

InsyaAllahu ta'ala...

saya beraya kat Ukrainelah Kak Su, dah lima thaun x beraya dengan keluarga...
huhu...
 
Salam Balqis,
Terima kasih kerna sudi mengunjung blog saya. salam perkenalan ye. Erm, saya bukan dari bumi sakura..(sedang belajar di UK sebenarnya) tapi minat terhadap benda-benda dari bumi sakura tu je yang menebal :P

Selamat berpuasa!

http://nuraqil.iluvislam.com/
 
salam akira,

sama2... owh, saya sudah tahu, di leicester kan?

saya juga minat terhadap benda-benda di bumi sakura, kamu minat menonton drama2 siri dari sana ker? ;P

selamat berpuasa!
 

Post a Comment

Assalamualaikum teman-teman, terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak bicara kamu, sekurang-kurang kalian telah hadir menceriakan hari-hari saya di persimpangan ini. Jazakumullah!!